My Bright Shadow role | 我的"狩魔獵人"

From last Saturday afternoon to Wednesday noon, about three or four days, I let my Bright Shadow role to the third-class career! This is what I play the game the fastest escalation. Because less time off work time, sleeping time and studying time and so forth, at other leisure time I stand front of the computer to play Bright Shadow. This picture is my third-class career to look! Although just level42, but at least I turn to, Ha! I want thanks these people who in the Wei-tuo-tian server are "Chih-fong," "Gao-siao-da-ren", "Fong-yun-tian", "Yi-dou-zih", thankful! Thanksgiving!
My career is "Devil Hunter", in "Wei-tuo-tian" server. I like in this triage 3, why? Because people less!

從上星期六下午玩到星期三中午,大概三、四天的時間,就把我玩的封魔獵人給二轉了耶!這是我玩升級最快的遊戲了。因為扣除掉白天上班時間,晚上睡覺時間還有下班後去唸書的時間等等,其他空閒時間就窩在電腦面前玩封魔獵人。這張圖片是我二轉的時候的樣子喔!雖然42等才二轉,不過至少二轉了,哈!特次感謝韋馱天伺服器的"熾風"、"搞笑達人"、"鳳雲天"、"伊荳子"等四人,感激不盡!感恩!
我二轉的職業是"狩魔獵人",在"韋馱天",平常愛窩在分流3裡,為什麼?因為人少嘛!
0 Responses